kaakanpaakan

Alla inlägg under augusti 2011

Av Karin Ofc - 21 augusti 2011 12:41

Skarasommarland :

Hiba kom hem till mejj och vi var på väg till Ävlängen. Vi skulle mötas där med dem andra familjerna. Vi hade hög musik på och vi var framme efter 25 min. Vi mötte Atte där och sedan hörde vi att det var bråttom och alla satte sig i bussen och pappa ville köra bussen så han gjorde de. Jag satte på hörlurarna i mobilen och satte på musik. Jga lyssnde lite på Jay-Z och J.B jag lyssnade lite och sedan efter 15 min elr ngt. Atte, Hiba och jag pratade och jag kelade lite med Atte's lilla kusin. Efter 3 timmar vi framme vi Skara. De var jätte många bussar där och man kom nästan nt fram, de ända Atte och Hiba kollade på var snygga killar. Okej, Jag kollade oxå lite men jag tyckte nt fjortisar killar eh jätte snygga, för dem tänker bara på utseende .. -.- Vi kom äntligen fram och fick våra V.I.P biljetter. Jag, Atte, Josef och Hiba snabbade oss till Gokartbanan. De var en lång kö, så det tog kanske 1 och ½ timma. När vi var framme sa en av personalen att jag nt kunde åka med foppa-tofflor utan spänne, så jag fick vänta tills atte och hiba hade åkt färdigt, Och ni skulle se hur Hiba körde o.o Hon körde as fort och sedan så när de kom svängningar så sladde hon och började om, haha xD Dem åkte färdigt och jag fick låna atte's foppa-tofflor. Jag åkte de snabbaste, men jag var så stupied, Jag hållde lite i bromsen så jag åkte nt de snabbatse -.- xD Sedan så gick vi för att fika lite efter att ha stått i kö i typ 2 timmar!! Efter fiket så gick vi till Tranan, Josef berättade att han och mamma hade åkt den och ja ba: Mamma ?? o.o Okej, assa min mamma hänger aldrig med mejj när jag ska åka ngt för första gången, plus första gngen var Tranan as läskig för mejj, nu tkr jag bara den eh rolig xD

Okej, var va ja ! o.o XD Vi åkte Tranan, efter de så ville vi åka den nya, Spinner. Vi gick bort till kön och den var jätte lång, men det gick jätte snabbt, Det var snart vår tur när en flicka gick fram till oss och sa: Han där "svarta" killen gick före er. Och då fick Hiba damp och sa: "Va fan ?! Dra åt helvete vrf gick du före oss, assa ställ dejj fan sist i kön !! Och jag hängde emd:_ Assa va fan?! Dra !  Heheh o.o

De var vår tur. Jag och Hiba satte oss brevid varann, och atte och Josef satte sejj brevid varann. den gick jätte fort och det såg ut som om man skulle ramla ! Efter det var de 2 timmar kvar innan vi skulle dra. Vi gick till En jätte stor "båt" kom nt ihåg vad den hette den va rolig iaf xD

det var 1 och en halvtimma kvar så vi bestemdde oss för Gokartbanan igen.

Vi ställde oss i Kön och började vänta liksom. Sedan såg vi den "svarta" killen som gick före oss i kön´vid Spinner. Jag gedde hnm en liten elak blick .. xD

Han bara glodde på mejj. Han var med sina andra kompisar. Sedan efter 3-4 minuter så såg jag honom först i kön med en hjälm, så jag fick typ flipp, Jag sa till personlen och han gick fram till honmom och han försökte förklara, och han ljög ju ofc, men personalen trodde nt på honom iaf. Jag började skratta åt honom och nåra killar lite längre fram skaratte lite dem med xD  Jag blev stolt, men till sist sa den killen och han kompisar så här:

Dem svarta : " Du kmr få stryk" !

Jag: " Jaha? De kan du lycka till med" -.-

Dem svarta : Jävla F*tta!

Jag : Mm ? -.-

Efter det så försökte han komma förbi mejj, Hiba och Atte. Han sa att han sa att han skulle gå ut, men jag visste ju att han ljög för utgången var precis där han stod förut -.- Så atte blev arg

Atte: MEN VA FAN EH DE DU VILL DRA HÄR IFRÅN!!

Den svarta : MEN JAG SKA DRA UT JÄVLA FITTA.

Atte:_ Jävla K*k

Jag: MEN VAD FAN VILL DU ?! UTGÅNGEN EH DÄR NT HÄR, JEWLA.. (Jag hann nt säga nt för Hiba avbröt emjj för hon var arg med!) xD

Hiba: AMEH DRA DÅ JÄVLA B*G!

Men alltså jag försökte lugna ner dem för personalen kom, Fast dem tyckte vi hade rätt och nt den "svarta" xD hehe xD Och en tjej blev oxå arg xD

HNär hiba hade kallat honom b*g så sa han: J*vla f*tta ska ja slå dejj ? Va sa du?!

Hiba: Nåt? Varrå, du vet väl att det är fegt att slå tjejer?! -.-

Jag förösökte lugna henne och det gick nu xD Vi kollade klockan och det var en halv tima kvar och vi skulle dra så var tvunga att dra. Vi hann bara åka 3-4 saker på 7 TIMMAR!-.-  Vi åkte bussen hem och var nästan framme tills jag sov, alla sov när jag vaknade förutom pappa och nåa andra xD Pappa kunde nt sova.. För han körde ju  xD ! <3


Aja, srry för jag kallade killen Den svarta men skitsamma, han var ju svart !! -.- xD <3

Av Karin Ofc - 19 augusti 2011 18:46

Heej, Jag kmr nt blogga så mke för att skolan börjar snart och första skoldagen är det en helt vanlig skoldag, Jag börjar ju i 6c .. o.o Jag ´vill nt börja Kyrkby, Jag bara vill nt  ..    Vem vill börja i 6 och nt ens fatta vilket klassrum man ska ha och vilka matteböcker och allt ? -.- Dåååålig skola ..     Aja, nu sover min lilla Teddy-björn (Min lillebror) Så .. ;D Jag tänker sitta på datan tills Josef kmr hem för han eh som en j*vla mamma. Liksom man säger nt till sin syrra att gå av, Läs nue .. :

Brorsan: Nu fåru gå av för jag ska sitta på datan om en halvtimme elr så

Jag: Ameh, Då kan jag väl sitta så länge .. ? o.o

Brosan :  Neeej!

Jag : Vrf nt ? Ö.Ö

Brosan: För att jag vill nt att datan ska vara varm !!!

Jag: Ooookejj ... ?  


WhataFuck ? Vem faen bryr sejj .. ?!    


// Kaaaaaakan ;D <3

Av Karin Ofc - 19 augusti 2011 18:31

  Lite bilder som jag tog ur videoklippen, Aa lite svårt att förklara men iaf .. xD Jag tyckte dem blev jätte fiina <3 Här kommer de ♥  :


 


 


 


 


 


 


 


 



 


    

Blev dem nt fina `? ^^) <3 Kommentera gärna om de xd <3 Vill lixom få mng läsare o.o xD Hehehehe xD



// Kaaaaaaakan <3 ^^)

Av Karin Ofc - 13 augusti 2011 10:49


Haha, Dom typ ramalde .. xD


   


Dom gjorde en Pyramid xD ..


 

Feilade lite .. xD ( Jag fotar ) xD


 


Dom ramlade xD ..  

En bild på emjj när jag gungar xD ( Ronja fotar ) ;D  

Ronja ;D <3  

Hehe, Jag var nt beredd på den bilden XD <3 ♥ ( Ronja fotar )   

Av Karin Ofc - 13 augusti 2011 10:43

Jag ska lägga ut bilderna på Mej, Hiba & Atte <3 ..

Kan ni typ kommentera nåra av dem .. ? ;D Skulle väl vart sköjj ..elr? o.o <3 ♥

Aja, SES ! XD



// Kaakan ♥

Av Karin Ofc - 12 augusti 2011 20:11



Som ni kanske nt vet så älskar jag J.B, Han eh typ allt och han här killen eh en j*vla K*k sugare !!!    Om han kallar Justin för bög och sedan säger att han ska röv-K*ulla honoom, Så eh han väl sj bög ? -.- ASSA HAN EH EN JEWWLA ****** *** >:@      OM DU SER DETTA AR DU SJ EN B*G ! TILL HAN DÄR KILLE ALLTSÅ ... Ö.Ö  

Av Karin Ofc - 8 augusti 2011 18:25

Heej jag ahr typ skit booring. Att sova vid 01.00 tiden och sedan vakna 05.30 för att lämna brosan på dagis var nt bra .. Jag hade mörka ringar under ögonen och mina ögon sved efter att ha badat i det äckliga "VimmersjönsVattnet", Jga kallare så .. o.o

Efter att lämnat brorsan på dagis och mamma & pappa gått till jobbet tänkte jag gå och och springa kanske 1 elr 2 km. Men då kom jag på att jag nt skulle få kolla på Våra Bästa år och Gossip girl .. Och jag älskar båda programmen så jag ville inte missa det. Sedán efter att jag gjort det loggade jag in på movestarplanet och kollade om jag fått ngn kommentar erl ngt. Och sedan så tog jag en macka och ett glas mjölk innan jag gick och la mejj igen .. För ajg hade ju bara sovt i nästan 5-6 timmar.

Och vet ni vad jag verkligen hatar med att gå i sport ? Att man mst typ jogga varje dag för att nt tappa konditionen när man har lov ... Men jag joggade nästan bara en elr två gng i veckan ! WARNING   :   SÄG NT NGT TILL MINA TRÄNARE !       

Av Karin Ofc - 7 augusti 2011 23:00

               

   


Hehehe .. xD

Presentation


Kakan ! 8D ♥☻

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards